HTML

2008.12.03. 14:10 4/7

Még 2 nap!

A feszültség percről percre nő, kb. pont két nap múlva útra kelünk! Az odaútról még mindig nem döntöttem, lehet hogy majd Miskolc előtt feldobok egy pénzt (hrivnyát, hogy stílszerűek legyünk), és annak megfelelően irány Ukrajna vagy Lengyelország!

Szereztem viszont zseblámpát, hóláncot, útitáskát, két üveg bort nehéz időkre, illetve újabb papírokkal próbáltam körülbástyázni az autó tulajdonjogi kérdéseit. Útlevél és vízummásolat is elengedhetetlen, ha pl. szálloda megtartja az eredetit a regisztrációhoz (vagy elveszik/ellopják/stb.). Égetően kéne még orosz-magyar szótár, bár alapvetően biztos nem fog kelleni, de tudom ha nem viszek garantált hogy már a határon szükség lenne rá :) 

Fényképezőgép témában is döntöttem, kettőnkre 1 sima digit gép + 1 tartalék elég lesz. Sokat gondolkoztam vmi komolyabb gép kölcsönkérésén, de egyrészt méretre nem praktikus, feltűnősködni sem akarok, meg félek hogy az autózás + navigálás + idegenvezetés + fényképezzünk le mindent felállás (igen ez mind az én feladatom:) túl sok energiámat kötné le és ha visszajövünk azon kapom magam hogy átrohantam mindenen, és nem sok részlet maradt meg. Azért ebből is megpróbálom kihozni a maximumot, nagylátószögű objektív nélkül amúgyis meg lehet élni szerintem az építészeti sajátosságok miatt, a telét meg majd ügyes helyezkedéssel pótoljuk :) Ráadásul kompakt gépekkel videózni is  lehet, ezért a web2.0 jegyében pár belarusz-életképes videót is igyekszem majd lőni.

Forrás: cache.daylife.com/imageserve/0f6C2kha06duc/610x.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://viaminsk.blog.hu/api/trackback/id/tr90801132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása