HTML

2008.12.14. 19:34 4/7

Itthon

Örömmel jelenthetem, hogy 10 nap és szinte pontosan 3200km megtétele után ma délután f4 körül bekormányoztam a hajót az udvarba. Mindebből mára több, mint 800km jutott, amit 11,5 óra alatt, 2 tankolás, 1 matricavásárlás és 1 sima pihenővel, mindössze 2 energiaitallal doppingként gond nélkül teljesítettünk. Ebben már a határátkelés 45 perce is benne volt, amiből kb 25 volt a belarusz rész, 10 a lengyel, 10-et meg én bénáztam el valami mellékúton.

Képek és beszámolók hamarosan, addig is egy kis ízelítő azoknak, akik netán azt gondolnák hogy Belaruszban hiánygazdaság van :) 

4 komment

Címkék: élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://viaminsk.blog.hu/api/trackback/id/tr19822531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D. Gromov 2008.12.14. 23:10:08

Egy szuszra elolvastam az egészet. Klassz. Kár, hogy nem szóltatok, mentem volna én is. :)

4/7 · http://viaminsk.blog.hu 2008.12.17. 23:52:49

Már útközben kialakult bennem, hogy menni látnivaló maradt ki, de másodszorra inkább egy lightosabb utazásra mennék vissza: tavasszal-nyáron, több Minszkkel, foci és jégkorongmeccsnézéssel, strandolással, diszkó, party, koncert és kocsmateszteléssel, nemzetiparkos kirándulással, stb, ha lesz ilyen majd mindenképp meghírdetem itt :) Szívem szerint már bármelyik nap indulnék vissza... :)

D. Gromov 2008.12.18. 20:01:19

Grodnóba mindenképp érdemes elmenni, szerintem az a legszebb város.

4/7 · http://viaminsk.blog.hu 2008.12.19. 23:58:26

Igen, nemrég olvastam máshol is ahol a legszebb városként jellemezték. Sajnos elsőre az maradt meg bennem amit az LP írt ("overgrown village"), de valószínűleg a kieső fekvése miatt amúgyis kimaradt volna. De a "legközelebb meg kell nézni" listára biztosan felkerül! :)
süti beállítások módosítása